Integrasjon av Chatløsning fra tredjepart

Denne artikkelen forklarer hvilke steg du må ta for å integrere chatløsning fra en tredjepart på nettbutikken din.

Hva er Chat og hvorfor bør man ta det i bruk?

En av de største fordelene med å tilby en chat på nettbutikken er at kundene dine får svar på spørsmålene de har umiddelbart, som vil gi deg som nettbutikkeier mulighet til å øke antallet potensielle kunder og salg dramatisk ved å eliminere friksjon og bygge tillit.

Hva er forskjellen på 24Chat og chat fra tredjepart?

24Chat er en helintegrert chat som kan tas i bruk umiddelbart og uten noen integrasjon mot tredjepart. I tillegg er den minste pakken helt gratis. Dersom du ønsker å ta i bruk avanserte funksjoner som chatbot, standardsvar og e-postintegrasjon svar kan du oppgradere abonnementsplan og betale noen kroner ekstra per måned. Se full prisliste her


En chatløsning fra tredjepart vil ikke være integrert i nettbutikken, slik at du er nødt til å administrere chatten fra en separat side.

Chatboblen blir synlig nederst på høyre side av nettbutikken uavhengig av om du tar i bruk 24Chat eller andre chatløsninger.Skjermbilde 2021-07-04 kl. 19.24.51

Eksempel på tredjeparts chatløsninger:

Hvordan integrere en chatløsning fra tredjepart?

Dersom du ønsker å integrere en chatløsning fra tredjepart i stedet for å ta i bruk 24Chat, er dette noe vi kan hjelpe deg med mot en liten integrasjonskostnad.

Gå til våre integrasjonssider -> Velg ønsket chatløsning -> Bestill i bestillingsskjemaet nederst på siden.