Denne artikkelen forklarer hvilke steg du må ta for å integrere chatløsning fra en tredjepart på nettbutikken din.
TILGJENGELIG PÅ
INNHOLDSFORTEGNELSE
Hva er chat og hvorfor bør man ta det i bruk?
Hva er forskjellen på 24Chat og chatløsning fra tredjepart?
Hva er Chat og hvorfor bør man ta det i bruk?
En av de største fordelene med å tilby en chat på nettbutikken er at kundene dine får svar på spørsmålene de har umiddelbart, som vil gi deg som nettbutikkeier mulighet til å øke antallet potensielle kunder og salg dramatisk ved å eliminere friksjon og bygge tillit.
Hva er forskjellen på 24Chat og chat fra tredjepart?
24Chat er en helintegrert chat som kan tas i bruk umiddelbart og uten noen integrasjon mot tredjepart. I tillegg er den minste pakken helt gratis. Dersom du ønsker å ta i bruk avanserte funksjoner som chatbot, standardsvar og e-postintegrasjon svar kan du oppgradere abonnementsplan og betale noen kroner ekstra per måned. Se full prisliste her
En chatløsning fra tredjepart vil ikke være integrert i nettbutikken, slik at du er nødt til å administrere chatten fra en separat side.
Chatboblen blir synlig nederst på høyre side av nettbutikken uavhengig av om du tar i bruk 24Chat eller andre chatløsninger.
Eksempel på tredjeparts chatløsninger:
Hvordan integrere en chatløsning fra tredjepart?
Dersom du ønsker å integrere en chatløsning fra tredjepart i stedet for å ta i bruk 24Chat, er dette noe vi kan hjelpe deg med mot en liten integrasjonskostnad.
Gå til våre integrasjonssider -> Velg ønsket chatløsning -> Bestill i bestillingsskjemaet nederst på siden.