- Hjelpesenter
- Innstillinger
- Informasjon
-
Produkthåndtering (24Next)
-
Apps (24Next)
-
Dashboard (24Next)
-
Innstillinger (24Next)
-
Frakt (24Next)
-
Innhold (24Next)
-
Markedsføring (24Next)
-
Kom i gang med 24Nettbutikk
-
Ordrer/Kunder
-
Produkthåndtering
-
Statistikk
-
Markedsføring
-
Chat
-
Design
-
Tekstsider
-
Innstillinger
-
Betaling
-
Frakt
-
Regnskap
-
Import/Eksport
-
Søkemotoroptimalisering
-
FAQ
-
Veiledning og rådgiving
-
Moduler
-
Rapporter
Generelle feil
Opplever du at det plutselig oppstår en feil, og får feilmelding? Da kan det være greit å ta en titt på denne artikkelen.
Innføring i hva som skjer
Av og til så kan noe uforutsett skje! Det kan være en side som henger, eller du får en slik melding som vist i bildet over. Dette skjer heldigvis veldig sjeldent, men når uhellet først inntreffer ønsker vi gjerne å få så mye informasjon som overhodet mulig vedrørende feilen , slik at vi kan få det utbedret.
Eksempel på den infoen vi trenger, er følgende:
Eksempel på den infoen vi trenger, er følgende:
- Hvor skjedde dette? (URL til nettsiden i ditt admin-panel, hvor feilmeldingen kommer frem)
- Hva gjorde du når dette skjedde? (F.eks. krediterte en ordre, endret frakt, o.l.)
- Når skjedde det? (Tidspunktet og dato som feilmeldingen kom på)
Dette er informasjon som vil gjøre det enklere for oss å feilsøke feilen så fort som mulig, som igjen fører til mindre tid på feilrettingen.
Gi oss beskjed!
Beste måten å informere oss om feil på, er ved å fylle ut dette skjemaet med så mye informasjon som mulig rundt omstendighetene som oppsto før du fikk feilmelding.