Svea Checkout

Om du ønsker å ta i bruk Svea sin Checkout løsning, så viser denne artikkelen hvordan du skal gå fram.

TILGJENGELIG PÅ
PremiumPremium Pluss

INNHOLDSLISTE
Bestill Svea
Behandle ordre

Bestill Svea

For at du skal kunne benytte deg av Svea må du fylle ut et registreringsskjema, som du kan  finne ved å gå til "Innstillinger → Betaling → Svea".

Du finner en oversikt over alle betalingsalternativene under "Innstillinger → Betaling". Svea som er en kasseleverandør tilbyr flere ulike betalingsmåter i én felles kasse.

Betaling | 24NB 2022-01-04 12-50-21


Etter at du har trykket deg inn på Svea, så får du opp følgende bilde:

 

Betalingsalternativer > Svea Checkout | 24NB 2022-01-04 12-54-29


Her må du fylle inn firmaopplysninger, slik at Svea kan opprette en avtale med deg.
Etter at alt er fylt ut alle opplysningene, trykker du bare på "Registrer".

Behandlingstiden hos Svea er noe varierende, så vi kan dessverre ikke legge inn noe sikkert tidsestimat på hvor lenge det vil ta fra du legger inn bestilling og til kassen er klar i nettbutikken din. Dersom du oppfatter det som at det tar litt tid og ønsker å vite mer, anbefaler vi at du tar kontakt med Svea sin kundeservice for statusoppdatering.

Svea Kundeservice

Behandle ordre

Når du får inn ordre i nettbutikken som er med Svea, så behandler du den som normalt. Om du er usikker på hvordan ordre behandles, så kan du lese litt mer om det i følgende artikkel:

Merk:

Når ordre sendes fra nettbutikken, må de også sendes fra Svea sitt system/admin-panel. Ta kontakt med Svea for å få videre opplysninger om hvordan dette gjøres.

Svea Kundeservice