Er du usikker på hvilket abonnement du skal gå for? I denne hjelpeartikkelen lister vi opp forskjellene.
Hvilket abonnement bør jeg velge?
Hvilket abonnement du burde gå for kommer litt an på behovene dine eller ambisjonsnivået du har for nettbutikken din. Det som skiller abonnementene går i hovedsak ut på 3 ting.
1. Funksjoner
Jo høyere abonnement (Plan) jo, flere funksjoner får du. Det er ingenting i veien for å starte på en lavere Plan for så å oppgradere etterhvert som du behovene for flere funksjoner melder seg.
2. Billigere frakt
Jo høyere abonnement (Plan), jo mer rabatt får du på de allerede lave prisene som du får på frakt med Bring igjennom 24Shipping.
- StartUp = 0% rabatt.
- Premium = 10% rabatt.
- Premium Pluss = Fra 15% rabatt.
Så om du oppnår en høy omsetning vil det på et tidspunkt lønne seg å oppgradere til en høyere plan for å oppnå bedre rabatter.
3. Transaksjonskostnader
Jo, høyere abonnement (Plan), jo lavere transaksjonskostnad får du hos betalingsleverandørene.
Hva er transaksjonskostnader?
Transaksjonskostnader er gebyrer som belastes av en betalingstilbyder som for eksempel Klarna eller Vipps for tjenestene ved å gjennomføre en transaksjon. Transaksjonsgebyrene varierer med hvilken Plan du har. Se transaksjonskostnadene her.
Oppsummering
I teksten over gikk vi raskt igjennom forskjellen på de ulike abonnementene (Planene). For full oversikt, samt hvilke funksjoner som er inkludert i hvert abonnement, se her.
Hvis du fortsatt er usikker eller har flere spørsmål, ta kontakt med oss ved å skrive i chatboblen nede i høyre hjørne, så skal vi hjelpe deg.