- Hjelpesenter
- Innhold (24Next)
-
Produkthåndtering (24Next)
-
Apps (24Next)
-
Dashboard (24Next)
-
Innstillinger (24Next)
-
Frakt (24Next)
-
Innhold (24Next)
-
Markedsføring (24Next)
-
Kom i gang med 24Nettbutikk
-
Ordrer/Kunder
-
Produkthåndtering
-
Statistikk
-
Markedsføring
-
Chat
-
Design
-
Tekstsider
-
Innstillinger
-
Betaling
-
Frakt
-
Regnskap
-
Import/Eksport
-
Søkemotoroptimalisering
-
FAQ
-
Veiledning og rådgiving
-
Moduler
-
Rapporter
FAQ (24Next)
Denne hjelpeartikkelen vil gi deg en liten innføring i hva en FAQ er.
Hva er en FAQ?
En FAQ (Frequently asked questions) er en side hvor de vanligste spørsmålene fra kunder er samlet, sammen med enkle og tydelige svar. Her finner du typisk informasjon om ting som bestilling, betaling, levering og retur. Målet er å gjøre det lett for deg å finne svar på det du lurer på, uten at du trenger å kontakte kundeservice.
Hvor aktiverer jeg denne?
Lag en FAQ
Legg til på nettsiden
Du kan legge til dette som en blokk inne på designbyggeren vår, les litt mer på denne siden
Når det er gjort, så vil det kunne se noe slik ut.
-
Vi har aktivert FAQ som en funksjon.
-
Vi har laget innhold til den.
-
Vi har lagt den til i nettbutikken vår.
Så enkelt var det!