Aktivering

Denne funksjonen krever integrasjon av MyBring. Se denne guiden for hvordan du kan integrere MyBring i nettbutikken.

Ta kontakt med support på post@24nettbutikk.no, meldingstjenesten i nettbutikkens administrasjonspanel eller telefon 22 33 66 88 for å aktivere EDI-håndtering av Pakke i postkassen.

Veiledning

Etter at support har aktivert støtte for pakke i postkassen, skal en ny side være tilgjengelig i administrasjonspanelet; i venstremenyen går du via “Ordrer/Kunder” og “Pakke i postkassen”.

Alle ordre, som har status sendt de siste 14 dagene, vil være synlig i den nye siden. Her kan du velge å markere ordre, og enten ignorere eller sende de. Ordrene som ikke skal sendes som pakke i postkassen, kan du velge å ignorere og fjerne fra listen.

Bruk

Når du skal effektuere en ordre i nettbutikken, som skal sendes som pakke i postkassen, gjør du følgende:

  1. Effektuer ordren som normalt fra nettbutikken, men velg å “Hopp over” når du får valget om å sende ordren til MyBring.
  2. Gå til “Pakke i postkassen”-siden, og marker ordren(e) det gjelder.
  3. Når du har markert ordrene som skal sendes som pakke i postkassen, må nedtrekksmenyen være på valget “Send” - deretter trykker du på “Utfør”.
  4. Etikettene og fraktbrevene skal være tilgjengelig i fanen “Sendinger” i toppen.
Fant du svaret?