I denne artikkelen viser vi hvordan man sender en ordre med integrasjon mot Mybring.

Man behandler ordre som normalt ved å huke av på sendt på hver ordrelinje i ordren.

Det som er nytt med Mybring er når man trykker på "Send ordre".

Da vil du få et vindu som ser slik ut:

Her skal man legge inn lengde, bredde, høyde og vekt.

Når det er gjort og etter at du har trykket på "Send til Mybring" vil du få et nytt vindu som sier "En ordre er sendt til kunden".

Her vil du få muligheten til å skrive ut adresseetiketten ved å trykke på "Klikk her for å åpne adresseetiketten".

Når det er gjort og alt er håndtert i Mybring er det bare å trykke "OK"

Du vil da se at ordren har fått et sporingsnummer og det vil si at ordren er ferdig behandlet.

Er du usikker på hvordan man behandler en ordre? Klikk her.

Har du ikke integrert Mybring enda, kan du her for å finne API-nøkkelen som vi trenger: /integrasjoner/integrasjonsguide/integrasjons-guide-for-mybring

Fant du svaret?